Forum Tournaments Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Solucja Kniei Otulisko

 
Odpowiedz do tematu    Forum Tournaments Strona Główna » Baldur's Gate Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Solucja Kniei Otulisko
Autor Wiadomość
B4R70S
Administrator



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warsaw

Post Solucja Kniei Otulisko
[link widoczny dla zalogowanych]

Gdy już znajdziesz się w Kniei, skieruj się na południe do punktu 2. Czeka się bardzo łatwa walka z grupą Tasloi (35 punktów doświadczenia każdy). Przy jednym znajdziesz Płaszcz Niewykrywalności „Szept Ciszy”, którego poszukuje krasnolud Gurke z „Wesołego Żonglera” w Bergoście”.

Następnie skieruj się do punktu 1. Spotkasz tam szlachcica z Wrót Baldura, Aldetha Sashentara, który powie Ci, że, jak co roku przyjechał tutaj z kolegami na polowanie, lecz druidzi zabili jednego z nich (albo wszystkich, ale co za różnica?). Z kolei po rozmowie przyjdą druidzi pod dowództwem Seniyada. Ten powie Ci, że ludzie Aldetha zabili jednego z druidów. Teraz musisz dokonać wyboru. Pomóc w walce Aldethowi czy druidom. Proponuję pomóc szlachcicowi, ponieważ z nim jest związane pewne zadanie we Wrotach. Ponad to, jeśli pomożemy Sashentarowi, to za Seniyada otrzymamy 4000 punktów doświadczenia i Pierścień przyjaciela zwierząt „Pierścień Druida”. Za resztę druidów dostaniemy 120 PD od każdego. Poza tym jak porozmawiamy z Aldethem to dostaniemy jeszcze 2000 PD i Miksturę Heroizmu.

Jeśli zdecydujemy się stanąć po stronie druidów, to za szlachcica dostaniemy 650 PD, 1240 sztuk złota, Miksturę Heroizmu, Miecz Półtoraręczny +1 +3 przeciwko zmiennokształtnym „Kondar”. Poza tym po rozmowie z druidem dostaniemy 2000 PD, a we Wrotach zamiast zadania spotkamy brata Aldetha, który będzie chciał pomścić brata.

Na północ od miejsca bójki znajdziemy dom, w którym można znaleźć 395 sztuk złota, trochę błyskotek, magiczne strzały i mikstury. Czyli nic ciekawego.

Pod numerem 4, na moście spotkamy NPC, który ma na imię Coran (wieloklasowiec wojownik-złodziej). Mało nim grałem, ale trzeba powiedzieć, że jest to bardzo dobra postać.


Inne:

Podczas zwiedzania tej lokacji, będzie można spotkać kilka zwykłych pająków i pomniejszych potworów. Można by powiedzieć, że jest to taka „cisza przed burzą”, czyli następnymi lokacjami.


CZ. II

[link widoczny dla zalogowanych]

Pod numerem, 1 (czyli zaraz przy wejściu do lokacji) spotkamy Tibera, który prosi nas o odnalezienie jego brata Chelaka, który poszedł walczyć z pająkami i zaginął. Wspomina także o mieczu dwuręcznym, który znalazł razem z bratem.

W czasie drogi do numeru 2, proponuję mieć cały czas na czoło wysuniętego złodzieja z włączonym wykrywaniem pułapek. Jest to konieczne, ponieważ w tej lokacji, pułapki będą spotykane bardzo często.

Numer 2 to kopiec pająków, w którym spotkamy jakąś bardzo grubą istotę, Centeol, która na pytanie, co ją zmieniło w coś takiego odpowiada, że mag Jon Icarus (czy jakoś tak) rzucił na nią klątwę. Oczywiście bez walki się nie obejdzie. Sama Centeol nie bierze udziału w walce, ale przyzywa 2 Pająki Mieczowce (4 ataki na rundę!!!; po 2000 PD każdy), 4 Olbrzymie Pająki (po 450 PD) i 2 Ettercapy (po 650 PD). Za samą Centeol otrzymamy tylko 1000 PD. Po walce należy przeszukać pole bitwy. Znajdziecie Miecz Oburęczny „Zguba Pająków”, ciało Chelaka (należy oddać Tiberowi, 800 PD), Różdżkę Zimna i Pierścień Szaleństwa „Dyscyplinator” (przeklęty, ale chyba nie musiałem tego pisać).


Inne:

W tej lokacji jest mnóstwo pułapek, które wyzwalają Pajęczynę. Poza tym aż roi się od wszelkiego rodzaju pająków i Ettercapów. Dlatego polecam złodzieja i rozbrajać pułapki, albo miecz, który znajdziemy u Centeol (daje Swobodę Działania).


CZ. III

[link widoczny dla zalogowanych]

Na wstępie powiem, że jest to najnudniejsza lokacja w całej grze Baldur’s Gate.

Pod numerem 1 spotkamy driadę. Walka nie jest trudna, ale denerwująca, bo driada cały czas się teleportuje.

Pod numerem 2 jest jaskinia. Spotkamy tam 2 duże wywerny (po 1400 PD) i 3 małe (po 450 PD). Poza tym w grocie znajdziemy takie rzeczy jak: Różdżka Strachu, trochę błyskotek i zbroję płytową.


Inne:

W tej lokacji spotkamy też kilka pałętających się pomniejszych potworków, które na pewno nie sprawią Ci trudności.


CZ. IV

[link widoczny dla zalogowanych]

Na wstępie powiem, że jest to najnudniejsza lokacja w całej grze Baldur's Gate.

Pod numerem 1 spotkamy driadę. Walka nie jest trudna, ale denerwująca, bo driada cały czas się teleportuje.

Pod numerem 2 jest jaskinia. Spotkamy tam 2 duże wywerny (po 1400 PD) i 3 małe (po 450 PD). Poza tym w grocie znajdziemy takie rzeczy jak: Różdżka Strachu, trochę błyskotek i zbroję płytową.


Inne:

W tej lokacji spotkamy też kilka pałętających się pomniejszych potworków, które na pewno nie sprawią Ci trudności.


CZ. V - Kopalnia

[link widoczny dla zalogowanych]

Gdy już znajdziemy się na tej lokacji, proponuję nie iść od razu do fortu, tylko obejść go naokoło, można zdobyć trochę punktów doświadczenia.

Pod numerem 1 spotkamy drużynę gwardzistów, którzy nas zaatakują. Za każdego z nich otrzymamy, 120 PD.

Po okrążeniu fortu wchodzimy do środka. Pod numerem 2 natkniemy się na dość mocną grupę przeciwników, pod dowództwem Drasusa. Musimy pokonać 2 wojowników i 2 magów. Walka nie jest łatwa, ale łupy warte są wysiłku. Za Drasusa (wojownika) dostaniemy: 1400 PD, Buty Szybkości „Łapy Geparda” (świetna rzecz), Miksturę Siły Giganta Lodowego, Morgensztern +1. Za Genthore’a (drugi wojownik) dostaniemy: 1600 PD, Zbroję Płytową +1 „Pancerz Falloraina”. Za Rezdan’a (mag) dostaniemy: 1200 PD, Szatę Ochrony Przed Chłodem. Za Kysus’a (drugi mag) dostaniemy: 1400 PD, Szatę Wędrowcy.

Pod numerem 3 są koszary gwardzistów, gdzie będziemy musieli pokonać dwóch strażników, a także spotkamy zdrajcę, który zdradzi nam (za darowanie życia), gdzie jest wejście do kopalni (numer 4). Potem ucieknie.


Inne:

Podczas naszej wędrówki dookoła fortu możemy spotkać np. strażników z Czarnych Szponów.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 16:56, 26 Maj 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Tournaments Strona Główna » Baldur's Gate Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin