Forum Tournaments Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Słowa runiczne

 
Odpowiedz do tematu    Forum Tournaments Strona Główna » Diablo 2 + Diablo 2 LoD Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Słowa runiczne
Autor Wiadomość
B4R70S
Administrator



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warsaw

Post Słowa runiczne
Gdy gracz włoży kombinację Runów w odpowiedniej kolejności do przedmiotu odpowiedniego typu z taka liczba gniazd ile Run w kombinacji, przedmiot uzyska unikalna nazwę, wyświetlana kolorem złotym, oraz magiczne moce zależne od "słowa runicznego", które zostało użyte. Korzyścią z używania słów runicznych jest to, że możesz magiczne właściwości słowa runicznego umieścić w każdym przedmiocie odpowiedniego typu z odpowiednia ilością gniazd. Na przykład, możesz użyć elitarnego miecza lub wyjątkowego, możesz też wybrać typ miecz, jaki chcesz użyć, w przeciwieństwie do unikatów, które maja z góry narzucony typ i jakość przedmiotu. Możesz używać tych samych słów w coraz to lepszych przedmiotach, jeśli będziesz takie znajdował.
Zasady rządzące Słowami Runicznymi


Kiedy tworzysz Słowo Runiczne ciągle otrzymujesz wszystkie magiczne cechy, które zapewnia każda umieszczona Runa umieszczona w przedmiocie.

Przedmioty z gniazdem musza posiadać taka sama liczbę gniazd jaka wymaga Słowo Runiczne. Jeśli Słowo Runiczne wymaga 3 gniazd musisz użyć przedmiotu z 3 gniazdami (nie mniej, nie więcej).

Przedmiot z gniazdem musi być takiego typu, jakiego wymaga formuła. Jeśli wymagany jest miecz, Słowo nie będzie działało z toporem lub włócznia.

Słowa Runiczne działają tylko na NIEMAGICZNYCH przedmiotach z gniazdem. Oznacza to, że przedmioty z zestawu, unikaty, przedmioty rzadkie lub magiczne z odpowiednia liczba gniazd nie pozwalają na stworzenie Słowa Runicznego.

Jeśli użyjesz niewłaściwych Run dla danej formuły, przedmiot uzyska tylko bonusy z pojedynczych Run i przedmiot nie stanie się Słowem Runicznym.

Runa IO jest bardzo podobna do Runy LO. Upewnij się, że używasz odpowiedniej.

Runy musza być umieszczone w przedmiocie w odpowiedniej kolejności.

Potrzebujesz odpowiedniego patcha, aby formuły działały. Upewnij się, że masz najnowsza wersję!

Wymagane rodzaje przedmiotów dla formuł
Upewnij się, że używasz odpowiedniego rodzaju przedmiotu.
Zbroje = Każdy pancerz, który jest noszony na klatce piersiowej i nie jest innym rodzajem pancerza jak buty, hełmy, rękawice, etc.
Hełmy = Każdy pancerz, który jest noszony na głowie, włączając Hełmy, Hełmy Barbarzyńcy, Pióropusze Druida, i Obręcze.
Tarcze = Każdy pancerz, który może być używany do blokowania, włączając Tarcze, Trofea Nekromanty, i Tarcze Paladyna.
Maczugi = Maczuga, Nabijana kolcami Maczuga, i wyjątkowe/elitarne wersje.
Młoty = Bojowy Młot, Kafar, Wielki Kafar, i wyjątkowe/elitarne wersje.
Buławy = Buława, Wekiera, Korbacz, i wyjątkowe/elitarne wersje. Nie zawiera innych typów Buław.
Bronie do walki wręcz = Każda broń, która nie jest bronią do walki na odległość, np. miecz lub młot. Łuk lub kusza to bronie do walki na odległość. Kule Czarodziejki nie są traktowane jak bronie do walki wręcz.
Bronie używające pocisków = Łuki i kusze
Berła = Berło, Wielkie Berło, Bojowe Berło, i wyjątkowe/elitarne wersje.


ZBROJE
Smoke/Dym
NEF + LUM

+75% poprawiona obrona
+280 obrona przeciw pociskom
Wszystkie odporności +50
20% szybsze odzyskiwanie równowagi
Poziom 6 Osłabienie [18 ładunków]
+10 do energii
-1 do promienia światła

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych

--------------------------------------------------------------------------------
Stealth/Skradanie Się
TAL + ETH

Obrażenia od magii zmniejszone o 3
+6 do zręczności
+15 do maksymalnej wytrzymałości
Odporność na trucizny +30%
Regeneruje manę 15%
25% Szybsze bieganie/chodzenie
25% szybsze rzucanie czarów
25% szybsze odzyskiwanie równowagi

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych

--------------------------------------------------------------------------------
Lionheart/Lwie Serce
HEL + LUM + FAL

+20% zwiększone obrażenia
Wymagania -15%
+25 do siły
+10 do energii
+20 do żywotności
+15 do zręczności
+50 do życia
Wszystkie odporności +30

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych

--------------------------------------------------------------------------------
Wealth/Bogactwo
LEM + KO + TIR

300% dodatkowe złoto od potworów
100% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
+2 do many za Każdego zabitego przeciwnika
+10 do zręczności

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych

--------------------------------------------------------------------------------
Enigma
JAH + ITH + BER

+2 do wszystkich umiejętności
+45% szybsze bieganie/chodzenie
+1 do Teleportu
+750-775 obrona
+ 0-74 do siły [0.75 * poziom postaci]
Zwiększenie maksimum życia 5%
Obrażenie zmniejszone o 8%
+14 punkty życia za każdego zabitego przeciwnika
15% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
+ 1-99% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów [1 * Poziom Postaci]

Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych

--------------------------------------------------------------------------------
Gloom/Mrok
FAL + UM + PUL

15% szansa na rzucenie 3 Zamroczenie, przy otrzymaniu ciosu
+10% szybsze odzyskiwanie równowagi
+200-260% poprawiona obrona
+10 do siły
Wszystkie odporności +45
Połowa czasu trwania zamrożenia
5% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
-3 do promienia światła

Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych

--------------------------------------------------------------------------------
Bramble/Kolec
RAL + OHM + SUR + ETH

Poziom 15-21 Aura Ciernie podczas noszenia
+50% szybsze odzyskiwanie równowagi
+25-50% do obrażeń umiejętności trucizn
+300 Obrona
Zwiększenie maksimum many 5%
Regeneruje manę 15%
+5% do maksymalnej odporności na zimno
Odporność na ogień +30%
Odporność na trucizny +100%
+13 do życia za każdego zabitego przeciwnika
Poziom 13 Duch Kolców [33 ładunki]

Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych

--------------------------------------------------------------------------------
Chains Of Honor/Okowa Grozy
DOL + UM + BER + IST

+2 do wszystkich umiejętności
+200% obrażenia zadane Demonom
+100% obrażenia zadane Nieumarłym
8% punkty życia wykradzione za każde trafienie
+70% poprawiona obrona
+20 do siły
Uzupełnienie życia +7
Wszystkie odporności +65
Obrażenie zmniejszone o 8%
25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów

Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych

--------------------------------------------------------------------------------
Stone/Kamień
SHAEL + UM + PUL + LUM

+60% szybsze odzyskiwanie równowagi
+250-290% poprawiona obrona
+300 obrona przeciw pociskom
+16 do siły
+16 do żywotności
+10 do energii
Wszystkie odporności +15
Poziom 16 Kula Magmy [80 ładunków]
Poziom 16 Gliniany Golem [16 ładunków]

Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych

--------------------------------------------------------------------------------
Duress
Shael+Um+Thul

+40% szybsze odzyskiwanie równowagi
+10-20% zwiększone obrażenia
Dodaje 37-133 obrażeń od zimna
15% szansa na Druzgocące Uderzenie
33% szansa na Otwarcie Ran
+171-197% zwiększona obrona
-20% wysysanie wytrzymałości
Odporność na zimno +45%
Odporność na błyskawice +15%
Odporność na ogień +15%
Odporność na trucizny +15%

Występuje tylko na Close Battle.net

--------------------------------------------------------------------------------
Prudence
Mal+Tir

+25% szybsze odzyskiwanie równowagi
+142-163% zwiększone obrażenia
Wszystkie odporności +30%
Obrażenia zmniejszone o 3
Obrażenia od magii zmniejszone o 17
+2 do many za każdego zabitego przeciwnika
+1 do promienia światła
Przywraca 1 wytrzymałości na 4 sek.

Występuje tylko na Close Battle.net

--------------------------------------------------------------------------------
Dragon/Smok
Sur + Lo + Sol

20% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Jad, przy otrzymaniu ciosu
12% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Hydra, w czasie zadawania ciosu
+360 do obrony
+230 obrona przeciwko pociskom
+3-5 do wszystkich atrybutów
+(0.375 na poziom)0-37 do siły (zależy od poziomu postaci)
Zwiększenie maximum many 5%
+5% do maksymalnej odporności na błyskawice
Obrażenia zmniejszone o 7%

Występuje tylko na Close Battle.net Ladder

--------------------------------------------------------------------------------
Fortitude
El + Sol + Dol + Lo

20% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zamrażająca Zbroja, przy otrzymaniu ciosu
+25% szybsze rzucanie czarów
+300% zwiększone obrażenia
+200% zwiększona obrona
+15 do obrony
+(x na poziom)90 do życia (zależy od poziomu postaci)
Uzupełnienie życia +7
+5% do maxymalnej odporności na błyskawice
Wszystkie odporności +25-30
Obrażenia zmniejszone o 7
12% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
+1 do promienia światła

Występuje tylko na Close Battle.net Ladder

--------------------------------------------------------------------------------
Kość
Sol + Um + Um

15% szans na rzucenie 10-poziomowej umiejętności Zbroja Kości przy otrzymywaniu ciosu
15% szans na rzucenie 10-poziomowej umiejętności Włócznia z kości przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności nekromanty
+134 do many
+30% wszystkie odporności
Obrażenia zmniejszone o 7

Występuje tylko w Patchu 1.11 na Close Battle.net

--------------------------------------------------------------------------------
Mit
Hel + Amn + Nef

3% szans na rzucenie 1-poziomowej umiejętności Skowyt przy otrzymywaniu ciosu
10% szans na rzucenie 1-poziomowej umiejętności Okrzyk przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności barbarzyńcy
+30 obrony przeciwko pociskom
Odnawianie życia +10
Atakujący otrzymuje obrażenia - 14
Wymagania zmniejszone o 15%

Występuje tylko w Patchu 1.11 na Close Battle.net

--------------------------------------------------------------------------------
Zdrada
Shael + Thul + Lem

5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Zniknięcie przy otrzymywaniu ciosu
25% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Jad przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności zabójczyni
45% zwiększona szybkość ataku
+20% szybsze odzyskiwanie równowagi
+30% odporności na zimno
+ 50% dodatkowego złota od potworów

Występuje tylko w Patchu 1.11 na Close Battle.net

--------------------------------------------------------------------------------
Deszcz
Ort + Mal + Ith

5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Zbroja cyklonu przy otrzymywaniu ciosu
5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Huragan przy zadawaniu ciosu
+2 do poziomu umiejętności druida
+125 do many
+ 30% odporności na błyskawice
Magiczne obrażenia zmniejszone o 7
15% obrażeń przechodzi na manę

Występuje tylko w Patchu 1.11 na Close Battle.net

--------------------------------------------------------------------------------
Oświecenie
Pul + Ral + Sol

5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Pożoga przy otrzymywaniu ciosu
5% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Ognista Kula przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności czarodziejki
+1 do umiejętności Ciepło
+30% zwiększona obrona
+30% odporności na ogień
Obrażenia zmniejszone o 7

Występuje tylko w Patchu 1.11 na Close Battle.net

--------------------------------------------------------------------------------
Pokój
Shael + Thul + Amn

4% szans na rzucenie 5-poziomowej umiejętności Spowolnienie pocisków przy otrzymywaniu ciosu
2% szans na rzucenie 15-poziomowej umiejętności Walkiria przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności amazonki
20% zwiększone tempo odzyskiwania równowagi
+2 do umiejętności Uderzenie krytyczne
+ 30% odporności na zimno
Atakujący otrzymuje obrażenia - 14

Występuje tylko w Patchu 1.11 na Close Battle.net

--------------------------------------------------------------------------------
Reguła
Ral + Gul + Eld

100% szans na rzucenie 5-poziomowej umiejętności Święty pocisk przy zadawaniu ciosu
+2 do umiejętności paladyna
15% wolniejsza utrata wytrzymałośc
+5% do maksymalnej odporności na trucizny
+30% odporności na ogień

Występuje tylko w Patchu 1.11 na Close Battle.net


TARCZE

Rhyme/Rym
SHAEL + ETH

20% zwiększona szansa na blok
40% szybszy blok
Wszystkie odporności +25
Regeneruje manę 15%
Nie można zamrozić
50% dodatkowe złoto od potworów
25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych

--------------------------------------------------------------------------------
Ancient's Pledge/Przysięga Starożytnych
RAL + ORT + TAL

+50% poprawiona obrona
Odporność na zimno +43%
Odporność na ogień +48%
Odporność na błyskawice +48%
Odporność na trucizny +48%
10% Otrzymane obrażenia przechodzą na manę

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych

--------------------------------------------------------------------------------
Exile/Wygnanie
VEX + OHM + IST + DOL
Tarcze Paladyna

15% szansa na rzucenie 5-poziomowego zaklęcia Wyssanie Życia, w czasie zadawania ciosu
Poziom 13-16 Aura Śmiałość podczas noszenia
+2 do Aur Ofensywnych [tylko dla Paladyna]
+30% szybszy blok
Zamraża cel
+220-260% poprawiona obrona
Uzupełnienie życia +7
+5% do maksymalnej odporności na zimno
+5% do maksymalnej odporności na ogień
25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
Przywraca 1 wytrzymałości na 4 sekundy

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych

--------------------------------------------------------------------------------
Sanctuary/Sanktuarium
KO + KO + MAL

+20% szybsze odzyskiwanie równowagi
+20% szybszy blok
20% zwiększona szansa na blok
+130-160% poprawiona obrona
+250 obrona przeciw pociskom
+20 do zręczności
Wszystkie odporności +50-70
Obrażenia od magii zmniejszone o 7
Poziom 12 Spowolnienie Pocisków [60 ładunków]

Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych

--------------------------------------------------------------------------------
Splendor
Eth+Lum

+1 do wszystkich umiejętności
+10% szybsze rzucanie czarów
+20% szybszy blok
+60-105% zwiększone obrona
+10 do energii
Regeneruje manę 15%
+50% dodatkowe złoto od potworów
+20% większa szansa na znalezienie magicznych przedmiotów
+3 do promienia światła

Występuje tylko na Close Battle.net

--------------------------------------------------------------------------------
Dream/Sen
Io + Jah + Pul

10% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zamęt, przy otrzymaniu ciosu
Poziom 15 Aura Święty Wstrząs podczas noszenia
+20-30% szybsze odzyskiwanie równowagi
+30% zwiększona obrona
+150-220 do obrony
+10 do żywotności
Zwiększenie maximum życia 5%/+50 do życia (Tarcze)
+(x na poziom posatci)58 (zależy od poziomu posatci)
Wszystkie odporności +5-20
15-25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów

Występuje tylko na Close Battle.net Ladder

--------------------------------------------------------------------------------

Phoenix/Feniks
Vex + Vex + Lo + Jah

100% szansa na rzucenie 40-poziomowego zaklęcia Pożoga, kiedy awansujesz
40% szansa na rzucenie 22-poziomowego zaklęcia Burza Ognia, w czasie zadawaniu ciosu
Poziom 13 Aura Odkupienie podczas noszenia
+350-400% zwiększone obrażenia
-28% do odporności wroga na ogień
+350-400 obrona przeciwko pociskom
Ignoruje obronę celu/+50 do życia (Tarcze)
20% szansa na Zabójcze Uderzenie/+5% do maksymalnej odporności na błyskawice (Tarcze)
14% punkty many wykradzione za każde trafienie/+10% do maksymalnej odporności na ogień (Tarcze)
+16 absorbcja ognia

Występuje tylko na Close Battle.net Ladder

--------------------------------------------------------------------------------
Spirit/Duch
Tal + Thul + Ort + Amn

+2 do wszystkich umiejętności
+25-35% szybsze rzucanie czarów
+55% szybsze odzyskiwanie równowagi
+250 obrona przeciwko pociskom
+22 do żywotności
+89-112 do many
Odporność na zimno +35%
Odporność na błyskawice +35%
Odporność na trucizny +35%
+3-8 absorbcja magii
Atakujący otrzymuje obrażenia 14

Występuje tylko na Close Battle.net

BRONIE

Steel/Stal
TIR + EL
Miecze / Topory / Buławy

+20% zwiększone obrażenia
+3 do minimalnych obrażeń
+3 do maksymalnych obrażeń
+50 do skuteczności ataku
50% szansa Otwarcia Rany
25% zwiększona szybkość ataku
+2 do many za każdego zabitego przeciwnika
+1 do promienia światła

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych

--------------------------------------------------------------------------------
White/Biel
DOL + IO
Różdżki

Trafienie zmusza potwora do ucieczki 25%
+10 do żywotności
+3 do Umiejętności Trucizn oraz Kości [tylko dla Nekromanty]
+3 do Zbroi z Kości [tylko dla Nekromanty]
+2 do Włóczni z Kości [tylko dla Nekromanty]
+4 do Mistrzostwa we Władaniu Szkieletami [tylko dla Nekromanty]
Obrażenia od magii zmniejszone o 4
20% szybsze rzucanie czarów
+13 do many

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych

--------------------------------------------------------------------------------
Black/Czerń
THUL + IO + NEF
Maczugi/Młoty/Buławy

+120% zwiększone obrażenia
40% szansa na Druzgocące Uderzenie
+200 do skuteczności ataku
Dodaje 3-14 obrażeń od zimna na 3 sek.
+10 do żywotności
15% zwiększona szybkość ataku
Odrzut
Obrażenia od magii zmniejszone o 2
Poziom 4 Wybuch Zwłok [12 ładunków]

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych

--------------------------------------------------------------------------------
Leaf/Liść
TIR + RAL
Laski [oprócz kul]

Dodaje 5-30 obrażeń od ognia
+3 do Umiejętności posługiwania się ogniem
+3 do Ognistego Piorunu [tylko dla Czarodziejki]
+3 do Inferno [tylko dla Czarodziejki]
+3 do Ciepła [tylko dla Czarodziejki]
+2 do many za każdego zabitego przeciwnika
+2-198 do obrony [zależy od poziomu postaci] Odporność na zimno +33%

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych

--------------------------------------------------------------------------------
Strenght/Siła
AMN + TIR
Bronie do walki wręcz

+35% zwiększone obrażenia
25% szansa na Druzgocące Uderzenie
7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
+2 do many za każdego zabitego przeciwnika
+20 do siły
+10 do żywotności

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych

--------------------------------------------------------------------------------
Zephyr/Zefir
ORT + ETH
Bronie używające pocisków

+33% zwiększone obrażenia
+66 do skuteczności ataku
Dodaje 1-50 obrażeń od błyskawic
-25% obrona przeciwnika
+25 obrona
25% szybsze bieganie/chodzenie
25% zwiększona szybkość ataku
7% szansa na rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Wir, przy otrzymaniu ciosu

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych

--------------------------------------------------------------------------------
Fury/Furia
JAH + GUL + ETH
Bronie do walki wręcz

+209% zwiększone obrażenia
40% zwiększona szybkość ataku
Uniemożliwia leczenie się potworów
66% szansa Otwarcia Rany
33% Zabójcze Uderzenie
Ignoruje obronę celu
-25% obrona przeciwnika
20% premia do skuteczności ataku
6% punkty życia wykradzione za każde trafienie
+5 do Szału Bitewnego [tylko dla Barbarzyńcy]

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych

--------------------------------------------------------------------------------
King's Grace/Królewska Laska
AMN + RAL + THUL
Miecze / Berła

+100% zwiększone obrażenia
+100% obrażenia zadane Demonom
+50% obrażenia zadane Nieumarłym
Dodaje 5-30 obrażeń od Ognia
Dodaje 3-14 obrażeń od zimna na 3 sek.
+150 do skuteczności ataku
+100 do skuteczności ataku przeciw Demonom
+100 do skuteczności ataku przeciw Nieumarłym
7% punkty życia wykradzione za każde trafienie

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych

--------------------------------------------------------------------------------
Malice/Złośliwość
ITH + EL + ETH
Bronie do walki wręcz

+33% zwiększone obrażenia
+9 do maksymalnych obrażeń
100% szansa Otwarcia Rany
-25% obrona przeciwnika
-100 do obrony przeciwnika na trafienie
Uniemożliwia leczenie się potworów
+50 do skuteczności ataku
Wyssanie życia -5

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych

--------------------------------------------------------------------------------
Melody/Melodia
SHAEL + KO + NEF
Bronie używające pocisków

+50% zwiększone obrażenia
+300% obrażenia zadane Nieumarłym
+3 do Umiejętności Łuku oraz Kuszy [tylko dla Amazonki]
+3 do Uderzenia Krytycznego [tylko dla Amazonki]
+3 do Uniku [tylko dla Amazonki]
+3 do Spowolnienia Pocisków [tylko dla Amazonki]
20% zwiększona szybkość ataku
+10 do zręczności
Odrzut

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych

--------------------------------------------------------------------------------
Venom/Jad
TAL + DOL + MAL
Bronie

Trafienie zmusza potwora do ucieczki 25%
Uniemożliwia leczenie się potworów
Ignoruje obronę celu
7% mana wykradziona za każde trafienie
Poziom 15 Eksplozja Trucizny [27 ładunków]
Poziom 13 Trująca Nova [11 ładunków]
+273 obrażeń od trucizny przez 6 sek.

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych

--------------------------------------------------------------------------------
Memory/Pamięć
LUM + IO + SOL + ETH
Laski [oprócz kul]

+3 do poziomu umiejętności Czarodziejki
33% szybsze rzucanie czarów
Zwiększenie maksimum many 20% +3 Tarcza Energetyczna [tylko dla Czarodziejki]
+2 Pole Statyczne [tylko dla Czarodziejki]
+10 do energii
+10 do żywotności
+9 do minimalnych obrażeń
-25% obrona przeciwnika
Obrażenia od magii zmniejszone o 7
+50% poprawiona obrona

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych

--------------------------------------------------------------------------------
Holy Thunder/Święty Grom
ETH + RAL + ORT + TAL
Berła

+60% zwiększone obrażenia
-25% obrona przeciwnika
Dodaje 5-30 obrażeń od ognia
Dodaje 21-110 obrażeń od błyskawic
+75 obrażeń od trucizny przez 5 sekund
+10 do maksymalnych obrażeń
Odporność na błyskawice +60%
+5 do maksymalnej odporności na błyskawice
+3 do Świętego Wstrząsu [tylko dla Paladyna]
Poziom 7 Seryjne Błyskawice [60 ładunków]

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych

--------------------------------------------------------------------------------
Honor
AMN + EL + ITH + TIR + SOL
Bronie do walki wręcz

+160% zwiększone obrażenia
+9 do minimalnych obrażeń
+9 do maksymalnych obrażeń
25% Zabójcze Uderzenie
+250 do skuteczności ataku
+1 do wszystkich umiejętności
7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
Uzupełnienie życia +10
+10 do siły
+1 do promienia światła
+2 do many za Każdego zabitego przeciwnika

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych

--------------------------------------------------------------------------------
Silence/Cisza
DOL + ELD + HEL + IST + TIR + VEX
Bronie

+200% zwiększone obrażenia
+75% obrażenia zadane Nieumarłym
Wymagania -20%
20% zwiększona szybkość ataku
+50 do skuteczności ataku przeciw Nieumarłym
+2 do wszystkich umiejętności
Wszystkie odporności +75
20% szybsze Odzyskiwanie równowagi
11% mana wykradziona za każde trafienie
Trafienie zmusza potwora do ucieczki 25%
Trafienie oślepia Ofiarę +33
+2 do many za każdego zabitego przeciwnika
30% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych

--------------------------------------------------------------------------------
Famine/Klęska Głodu
FAL + OHM + ORT + JAH
Topory / Młoty

+30% zwiększona szybkość ataku
+320-370% zwiększone obrażenia
Ignoruje obronę celu
Dodaje 180-200 obrażeń od magii
Dodaje 50-200 obrażeń od ognia
Dodaje 51-250 obrażeń od błyskawic
Dodaje 50-200 obrażeń od zimna
12% punkty życia wykradzione za każde trafienie
Uniemożliwia leczenie się potworów
+10 do siły

Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych

--------------------------------------------------------------------------------
Chaos
FAL + OHM + UM
Pazury

9% szansa na rzucenie 11-poziomowego zaklęcia Zamarznięta Kula, w czasie zadawania ciosu
11% szansa na rzucenie 9-poziomowego zaklęcia Wiązka Błyskawic, w czasie zadawania ciosu
+35% zwiększona szybkość ataku
+290-340+% zwiększone obrażenia
Dodaje 216-471 obrażeń od magii
25% szansa Otwarcia Rany
+1 do Trąba Powietrzna
+10 do siły
+15 punkty życia po każdym zabitym Demonie

Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych

--------------------------------------------------------------------------------
Crescent Moon/Sierp Księżyca
SHAEL + UM + TIR
Topory / Miecze / Bronie Drzewcowe

10% szansa na rzucenie 17-poziomowego zaklęcia Seryjne Błyskawice, w czasie zadawania ciosu
7% Szansa na rzucenie 13-poziomowego zaklęcia Pole Statyczne, w czasie zadawania ciosu
+20% zwiększona szybkość ataku
+180-220% zwiększone obrażenia
Ignoruje obronę celu
-35% do odporności na błyskawice przeciwnika
25% szansa Otwarcia Rany
+9-11 absorbcja magii
+2 do many za każdego zabitego przeciwnika
Poziom 18 Przywołanie Ducha Wilka [30 ładunków]

Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych

--------------------------------------------------------------------------------
Hand Of Justice/Ręka Sprawiedliwości
SUR + CHAM + AMN + LO
Bronie

100% Szansa na rzucenie 36-poziomowego zaklęcia Pożoga, kiedy awansujesz
100% Szansa na rzucenie 48-poziomowego zaklęcia Meteor, kiedy giniesz
Poziom 16 Aura Święty Ogień podczas noszenia
+33% zwiększona szybkość ataku
+280-330% zwiększone obrażenia
Ignoruje obronę celu
7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
-20% do odporności na ogień przeciwnika
20% Zabójcze Uderzenie
Trafienie oślepia ofiarę
Zamraża cel +3

Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych

--------------------------------------------------------------------------------
Heart Of The Oak/Serce Dębu
KO + VEX + PUL + THUL
Laski / Buławy

+3 do wszystkich umiejętności
+40% szybsze rzucanie czarów
+75% obrażenia zadane Demonom
+100 do skuteczności ataku przeciw Demonom
Dodaje 3-14 obrażeń od zimna przez 3 sek
7% mana wykradziona za każde trafienie
+10 do zręczności
Uzupełnienie życia +20
Zwiększenie maksimum many 15%
Wszystkie odporności +30-40
Poziom 4 Dębowy Mędrzec [25 ładunków]
Poziom 14 Kruk [60 ładunków]
+50% obrażenia zadane Nieumarłym

Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych

--------------------------------------------------------------------------------
Kingslayer/Zabójca Królów
MAL + UM + GUL + FAL
Miecze / Topory

+30% zwiększona szybkość ataku
+230-270% zwiększone obrażenia
-25% obrona przeciwnika
20% premia do skuteczności ataku
33% Szansa na Druzgocące Uderzenie
50% szansa Otwarcia Rany
+1 do Zemsty
Uniemożliwia leczenie się potworów
+10 do siły
40% dodatkowe złoto od potworów

Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych

--------------------------------------------------------------------------------
Passion/Pasja
DOL + ORT + ELD + LEM
Bronie

+25% zwiększona szybkość ataku
+160-210% zwiększone obrażenia
50-80% premia do skuteczności ataku
+75% obrażenia zadane Nieumarłym
+50 do skuteczności ataku przeciw Nieumarłym
Dodaje 1-50 obrażeń od błyskawic
+1 do Berserkera
+1 do Zapału
Trafienie oślepia ofiarę +10
Trafienie zmusza potwora do ucieczki 25%
75% dodatkowe złoto od potworów
Poziom 3 Serce Rosomaka [12 ładunków]

Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych

--------------------------------------------------------------------------------
Beast/Bestia
BER + TIR + UM + MAL + LUM
Topory / Berła / Młoty

Poziom 9 Aura Fanatyzm
+40% zwiększona szybkość ataku
+240-270% zwiększone obrażenia
20% szansa na Druzgocące Uderzenie
25% szansa Otwarcia Rany
+3 do Niedźwiedziołaka
+3 do Likantropii
Uniemożliwia leczenie się potworów
+25-40 do siły
+10 do energii
+2 do many za każdego zabitego przeciwnika
Poziom 13 Przywołanie Grizzly [5 ładunków]

Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych

--------------------------------------------------------------------------------
Call To Arms/Wezwanie Do Broni
AMN + RAL + MAL + IST + OHM
Bronie

+1 do wszystkich umiejętności
+40% zwiększona szybkość ataku
+250-290+% zwiększone obrażenia
Dodaje 5-30 obrażeń od ognia
7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
+2-6 do Dowodzenia
+1-6 do Rozkazów
+1-4 do Okrzyku Bojowego
Uniemożliwia leczenie się potworów
Uzupełnienie życia +12
30% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów

Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych

--------------------------------------------------------------------------------
Doom/Zagłada
HEL + OHM + UM + LO + CHAM
Topory / Bronie Drzewcowe / Młoty

5% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Wulkan, w czasie zadawania ciosu
Poziom 12 Aura Święty Chłód podczas noszenia
+2 do wszystkich umiejętności
+45% zwiększona szybkość ataku
+330-370% zwiększone obrażenia
- 40%-60% do odporności na zimno przeciwnika
20% Zabójcze Uderzenie
25% szansa Otwarcia Rany
Uniemożliwia leczenie się potworów
Zamraża cel +3
Wymagania -20%

Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych

--------------------------------------------------------------------------------
Eternity/Wieczność
AMN + BER + IST + SOL + SUR
Bronie do walki wręcz

Przedmiot niezniszczalny
+260-310% zwiększone obrażenia
+9 do minimalnych obrażeń
7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
20% szansa na Druzgocące Uderzenie
Trafienie oślepia ofiarę
Spowalnia cel o 33%
Regeneruje manę 16%
Uzupełnienie życia +16
Nie można zamrozić
30% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
Poziom 8 Ożywienie [88 ładunków]

Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych

--------------------------------------------------------------------------------
Breath Of The Dying/Ostatni Oddech
VEX + HEL + EL + ELD + ZOD + ETH
Bronie

50% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Trująca Nova, kiedy zabijasz wroga
Przedmiot niezniszczalny
+60% zwiększona szybkość ataku
+350-400% zwiększone obrażenia
+200% obrażenia zadane Nieumarłym
-25% obrona przeciwnika
+50 do skuteczności ataku
+50 do skuteczności ataku przeciw Nieumarłym
7% mana wykradziona za każde trafienie
12-15% punkty życia wykradzione za każde trafienie
Uniemożliwia leczenie się potworów
+30 do wszystkich atrybutów
+1 do promienia światła
Wymagania -20%

Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych

--------------------------------------------------------------------------------
Wind/Wiatr
Sur+El
Bronie do walki wręcz

10% szansa na rzucenie 9-poziomowego zaklęcia Tornado, w czasie zadawania ciosu
+20% szybsze bieganie/chodzenie
+40% zwiększona szybkość ataku
+15% szybsze odzyskiwanie równowagi
+120-160% zwiększone obrażenia
-50% obrona przeciwnika
+53 do Skuteczności Ataku
Trafienie Oślepia Cel
+1 do Promienia Światła
Poziom 13 Wir (127 ładunków)

Występuje tylko na Close Battle.Net

--------------------------------------------------------------------------------
Brand/Rodzaj
Jah + Lo + Mal + Gul
Bronie używające pocisków

35% szansa na rzucenie 14-poziomowego zaklęcia zwiększenie obrażeń, przy otrzymaniu ciosu
100% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Włócznia z Kości, w czasie zadawania ciosu
Miota eksplodujące strzały lub bełty
+260-340% zwiększone obrażenia
Ignoruje obronę celu
20% premia do skuteczności ataku
+280-330% obrażenia zadane Demonom
20% szansa na Zabójcze Uderzenie
Uniemożliwia leczenie się potworów
Odrzut

Występuje tylko na Close Battle.Net Ladder

--------------------------------------------------------------------------------
Death/Śmierć
Hel + El + Vex + Ort + Gul
Miecze / Topory

100% szansa na rzucenie 44-poziomowego zaklęcia Seryjne Błyskawice, kiedy umierasz
25% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Lodowcowy Grot, podczas ataku
Niezniszczalny
+300-385% zwiększone obrażenia
20% premia do skuteczności ataku
+50 do skuteczności ataku
Dodaje 1-50 obrażeń od błyskawic
7% punkty many wykradzione za każde trafienie
50% szansa na Druzgocące Uderzenie
+(0.5% na poziom) 0-49% szansa na Zabójcze Uderzenie (zależy od poziomu postaci)
+1 do promienia światła
Poziom 22 Krwawy Golem (15 Ładunków)
Wymagania -20%

Występuje tylko na Close Battle.Net Ladder

--------------------------------------------------------------------------------
Destruction/Zniszczenie
Vex + Lo + Ber + Jah + Ko
Bronie drzewcowe / Miecze

23% szansa na rzucenie 12-poziomowego zaklęcia Wulkan, w czasie zadawania ciosu
5% szansa na rzucenie 23-poziomowego zaklęcia Kula Magmy, w czasie zadawania ciosu
100% szansa na rzucenie 45-poziomowego zaklęcia Meteor, kiedy umierasz
15% szansa na rzucenie 22-poziomowego zaklęcia Nova, podczas ataku
+350% zwiększone obrażenia
Ignoruje obronę celu
Dodaje 100-180 obrażeń od magii
7% punkty many wykradzione za każde trafienie
20% szansa na Druzgocące Uderzenie
20% szansa na Zabójcze Uderzenie
Uniemożliwia leczenie się potworów
+10 do zręczności

Występuje tylko na Close Battle.Net Ladder

--------------------------------------------------------------------------------
Edge/Ostrze
Tir + Tal + Amn
Bronie używające pocisków

Poziom 15 Aura Ciernie podczas noszenia
+35% zwiększona szybkość ataku
+320-380% obrażenia zadane Demonom
+280% obrażenia zadane Nieumarłym
+75 obrażeń od trucizn przez 5 sek.
7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
Uniemożliwia leczenie się potworów
+5-10 do wszystkich atrybutów
+2 do many za każdego zabitego
Zmniejszenie cen u kupców o 15%

Występuje tylko na Close Battle.Net Ladder

--------------------------------------------------------------------------------
Faith/Wiara
Ohm + Jah + Lem + Eld
Bronie używające pocisków

Poziom 12-15 Aura Fanatyzm podczas noszenia
+1-2 do wszystkich umiejętności
+330% zwiększone obrażenia
Ignoruje obronę celu
300% premia do skuteczności ataku
+75% obrażenia zadane Nieumarłym
+50 do skuteczności ataku przeciwko nieumarłym
Wszystkie odporności +15
10% ożywionych jako: Przywrócony
75% dodatkowe złoto od potworów

Występuje tylko na Close Battle.Net Ladder

--------------------------------------------------------------------------------
Grief/Żal
Eth + Tir + Lo + Mal + Ral
Miecze / Topory

35% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Jad w czasie zadawania
+30-40% zwiększona szybkość ataku
Obrażenia +340-400
Ignoruje obronę celu
+25% do obrony celu
+(1.875% na poziom)1-185% obrażenia zadane Demonom (zależy od poziomu postaci)
Dodaje 5-30 obrażeń od ognia
-20-25% do odporności na trucizny przeciwnika
20% szansa na Zabójcze Uderzenie
Uniemożliwia leczenie się potworów
+2 do many za każdego zabitego
+11 do życia za każdego zabitego

Występuje tylko na Close Battle.Net Ladder

--------------------------------------------------------------------------------
Harmony/Harmonia
Tir + Ith + Sol + Ko
Bronie używające pocisków

Poziom 10 Aura Wigor podczas noszenia
+200-275% zwiększone obrażenia
+9 do minimalnych obrażeń
+9 do maksymalnych obrażeń
Dodaje 55-160 obrażeń od ognia
Dodaje 55-160 obrażeń od zimna
+2-6 do Walkirii
+10 do zręczności
Regeneruje manę 20%
+2 do many za każdego zabitego
+2 do promienia światła
Poziom 20 Ożywienie (25 Ładunków)

Występuje tylko na Close Battle.Net Ladder

--------------------------------------------------------------------------------
Ice/Lód
Amn + Shael + Jah + Lo
Bronie używające pocisków

100% szansa na rzucenie 40-poziomowego zaklęcia Zamieć, kiedy awansujesz
25% szansa na rzucenie 22-poziomowego zaklęcia Nova Mrozu, w czasie zadawania ciosu
Poziom 18 Aura Święty Chłód podczas noszenia
+20% zwiększona szybkość ataku
+140-210% zwiększone obrażenia
Ignoruje obronę celu
+25% obrażeń od umiejętności zimna
-20% do odporności na zimno przeciwnika
7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
20% szansa na Zabójcze Uderzenie
+(3% na poziom)3-297% dodatkowe złoto od potworów (zależy od poziomu postaci)

Występuje tylko na Close Battle.Net Ladder

--------------------------------------------------------------------------------
Infinity/Nieskończoność
Ber + Mal + Ber + Ist
Bronie drzewcowe

50% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Seryjne Błyskawice, kiedy zabijasz wroga
Poziom 12 Aura Przekonanie podczas noszenia
+35% szybsze chodzenie/bieganie
+255-325% zwiększone obrażenia
-55% do odporności na błyskawice wroga
40% szansa na druzgocące uderzenie
Uniemożliwia leczenie się potworów
+(x na poziom) 0-? do żywotności
30% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
Poziom 21 Zbroja Cyklonu (30 Ładunków)

Występuje tylko na Close Battle.Net Ladder

--------------------------------------------------------------------------------
Insight/Wnikliwość
Ral + Tir + Tal + Sol
Bronie drzewcowe / Laski

Poziom 12-17 Aura Medytacja podczas noszenia
+35% szybsze rzucanie czarów
+200-260% zwiększone obrażenia
+9 do minimalnych obrażeń
180-250% premia do skuteczności ataku
Dodaje 5-30 obrażeń od ognia
+75 obrażeń od trucizn przez 5 sek.
+1-6 do Krytycznego Uderzenia
+5 do wszystkich atrybutów
+2 do many za każdego zabitego
23% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów

Występuje tylko na Close Battle.Net Ladder

--------------------------------------------------------------------------------
Last Wish/Ostatnie Życzenie
Jah + Mal + Jah + Sur + Jah + Ber
Miecze / Młoty / Topory

6% szansa na rzucenie 11-poziomowego zaklęcia Zniknięcie, przy otrzymaniu ciosu
10% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Wyssanie Życia, w czasie zadawania ciosu
20% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Wiązka Błyskawic, podczas ataku
Poziom 17 Aura Moc podczas noszenia
+330-375% zwiększone obrażenia
Ignoruje obronę celu
60-70% szansa na Druzgocące Uderzenie
Uniemożliwia leczenie się potowrów
Trafienie oślepia cel
+(0.5% na poziom)0-49% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów (zależy od poziomu postaci)

Występuje tylko na Close Battle.Net Ladder

--------------------------------------------------------------------------------
Lawbringer
Amn + Lem + Ko
Miecze / Młoty / Berła

20% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zniedołężnienie, w czasie zadawania ciosu
Poziom 18 Aura Sanktuarium podczas noszenia
-50% do obrony przeciwnika
Dodaje 150-210 obrażeń od ognia
Dodaje 130-180 obrażeń od zimna
7% punkty życia wykradzione za każde trafienie
Zaszlachtowane potwory spoczywają w pokoju
+200-250 obrona przeciwko pociskom
+10 do zręczności
75% dodatkowe złoto od potworów

Występuje tylko na Close Battle.Net Ladder

--------------------------------------------------------------------------------
Oath/Przysięga
Shael + Pul + Mal + Lum
Miecze / Topory / Buławy

30% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Duch Kości, w czasie zadawania ciosu
Niezniszczalny
+50% zwiększona szybkość ataku
+210-340% zwiększone obrażenia
+75% obrażenia zadane Demonom
+100 do skuteczności ataku przeciwko Demonom
Uniemożliwia leczenie się potworów
+10 do energii
+10-15 absorbcja magii
Poziom 16 Serce Rosomaka (20 Ładunków)
Poziom 17 Żelazny Golem (14 Ładunków)

Występuje tylko na Close Battle.Net Ladder

--------------------------------------------------------------------------------
Obedience/Posłuszeństwo
Hel + Ko + Thul + Eth + Fal
Bronie drzewcowe

30% szansa na rzucenie 21-poziomowego zaklęcia Urok, kiedy zabijasz wroga
40% szybsze odzyskiwanie równowagi
+370% zwiększone obrażenia
-25% obrony przeciwnika
Dodaje 3-14 obrażeń od zimna
-25% do odporności na ogień wroga
40% szansa na Druzgocące Uderzenie
+200-300 do obrony
+10 do siły
+10 do zręczności
Wszystkie odporności +20-30
Wymagania -20%

Występuje tylko na Close Battle.Net Ladder

--------------------------------------------------------------------------------
Phoenix/Feniks
Vex + Vex + Lo + Jah
Bronie / Tarcze

100% szansa na rzucenie 40-poziomowego zaklęcia Pożoga, kiedy awansujesz
40% szansa na rzucenie 22-poziomowego zaklęcia Burza Ognia, w czasie zadawaniu ciosu
Poziom 13 Aura Odkupienie podczas noszenia
+350-400% zwiększone obrażenia
-28% do odporności wroga na ogień
+350-400 obrona przeciwko pociskom
Ignoruje obronę celu/+50 do życia (Tarcze)
20% szansa na Zabójcze Uderzenie/+5% do maksymalnej odporności na błyskawice (Tarcze)
14% punkty many wykradzione za każde trafienie/+10% do maksymalnej odporności na ogień (Tarcze)
+16 absorbcja ognia

Występuje tylko na Close Battle.Net Ladder

--------------------------------------------------------------------------------
Pride/Duma
Cham + Sur + Io + Lo
Bronie drzewcowe

25% szansa na rzucenie 17-poziomowego zaklęcia Ściana Ognia, przy otrzymaniu ciosu
Poziom 16 Aura Koncentracja podczas noszenia
250-310% premia do skuteczności ataku
+(1% na poziom)1-99% obrażenia zadane Demonom (zależy od poziomu postaci)
Dodaje 50-280 obrażeń od błyskawic
20% szansa na Zabójcze Uderzenie
Trafienie oślepia cel
Zamraża cel +3
+10 żywotności
Uzupełnienie życia +8
+(1% na poziom)1-99% dodatkowe złoto od potworów (zależy od poziomu postaci)

Występuje tylko na Close Battle.Net Ladder

--------------------------------------------------------------------------------
Rift/Szczelina
Hel + Ko + Lem + Gul
Bronie drzewcowe / Berła

20% szansa na rzucenie 16-poziomowego zaklęcia Tornado, w czasie zadawania ciosu
16% szansa na rzucenie 21-poziomowego zaklęcia Zamarznięta Kula, podczas ataku
20% premia do skuteczności ataku
Dodaje 160-250 obrażeń od magii
Dodaje 60-180 obrażeń od ognia
+5-10 do wszystkich atrybutów
38% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
75% dodatkowe złoto od potworów
Poziom 15 Żelazna Dziewica (40 Ładunków)
Wymagania -20%

Występuje tylko na Close Battle.Net Ladder

--------------------------------------------------------------------------------
Spirit/Duch
Tal + Thul + Ort + Amn
Miecze / Tarcze

+2 do wszystkich umiejętności
+25-35% szybsze rzucanie czarów
+55% szybsze odzyskiwanie równowagi
+250 obrona przeciwko pociskom
+22 do żywotności
+89-112 do many
Odporność na zimno +35%
Odporność na błyskawice +35%
Odporność na trucizny +35%
+3-8 absorbcja magii
Atakujący otrzymuje obrażenia 14

Występuje tylko na Close Battle.Net Ladder

--------------------------------------------------------------------------------
Voice of Reason
Lem + Ko + El + Eld
Miecze / Buławy

15% szansa na rzucenie 13-poziomowego zaklęcia Zamarznięta Kula, w czasie zadawania ciosu
18% szansa na rzucenie 20-poziomowego zaklęcia Lodowe Uderzenie, w czasie zadawania ciosu
+50 do skuteczności ataku
+220-350% obrażenia zadane Demonom
+280-300% obrażenia zadane Nieumarłym
+50 do skuteczności ataku przeciwko Nieumarłym
Dodaje 100-220 obrażeń od zimna
-24% do odporności na zimno przeciwnika
+10 do zręczności
Nie można zamrozić
75% dodatkowe złoto od potworów
+1 do promienia światła

Występuje tylko na Close Battle.Net Ladder

--------------------------------------------------------------------------------
Wrath
Pul + Lum + Ber + Mal
Bronie używające pocisków

30% szansa na rzucenie 1-poziomowego zaklęcia Zniedołężnienie, w czasie zadawania ciosu
5% szansa na rzucenie 10-poziomowego zaklęcia Wyssanie Życia, w czasie zadawania ciosu
+375% obrażenia zadane Demonom
+100 do skutecczności ataku przeciwko Demonom
+250-300% obrażenia zadane Nieumarłym
Dodaje 85-120 obrażeń od magii
Dodaje 41-240 obrażeń od błyskawic
20% szansa na Druzgocące Uderzenie
Uniemożliwia leczenie się potworów
+10 do energii
Nie można zamrozić

Występuje tylko na Close Battle.Net Ladder

--------------------------------------------------------------------------------
Hart
El + Sol + Dol + Lo
Bronie

20% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zamrażająca Zbroja, przy otrzymaniu ciosu
+25% szybsze rzucanie czarów
+300% zwiększone obrażenia
+200% zwiększona obrona
+15 do obrony
+(x na poziom)90 do życia (zależy od poziomu postaci)
Uzupełnienie życia +7
+5% do maxymalnej odporności na błyskawice
Wszystkie odporności +25-30
Obrażenia zmniejszone o 7
12% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
+1 do promienia światła

Występuje tylko na Close Battle.Net Ladder

HEŁMY

Lore/Wiedza
ORT + SOL

+1 do poziomu wszystkich umiejętności
+10 do energii
+2 do many za każdego zabitego przeciwnika
Odporność na błyskawice +30%
Obrażenie zmniejszone o 7
+2 do promienia światła

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych

--------------------------------------------------------------------------------
Nadir
NEF + TIR

+50% poprawiona obrona
+10 obrona
+30 obrona przeciw pociskom
Poziom 13 Płaszcz Cieni [9 ładunków]
+2 do many za każdego zabitego przeciwnika
+5 do siły
-33% dodatkowe złoto od potworów
-3 do promienia światła

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych

--------------------------------------------------------------------------------
Radiance/Blask
NEF + SOL + ITH

+75% poprawiona obrona
+30 obrona przeciw pociskom
+10 do energii
+10 do żywotności
15% otrzymane obrażenia przechodzą na manę
Obrażenia od magii zmniejszone o 3
+33 do many
Obrażenie zmniejszone o 7
+5 do promienia światła

Występuje w Patchu 1.09 i późniejszych

--------------------------------------------------------------------------------
Delirium
LEM + IST + IO

1% szansa na rzucenie 50-poziomowego zaklęcia Delirium, przy otrzymaniu ciosu
6% szansa na rzucenie 14-poziomowego zaklęcia Uderzenie Umysłu, przy otrzymaniu ciosu
14% szansa na rzucenie 13-poziomowego zaklęcia Groza, przy Otrzymaniu Ciosu
11% szansa na rzucenie 18-poziomowego zaklęcia Zamęt, w czasie zadawania ciosu
+2 do wszystkich umiejętności
+261 obrona
+10 do żywotności
50% dodatkowe złoto od potworów
25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów
Poziom 17 Fascynacja [60 ładunków]

Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych

--------------------------------------------------------------------------------
Dream/Sen
Io + Jah + Pul

10% szansa na rzucenie 15-poziomowego zaklęcia Zamęt, przy otrzymaniu ciosu
Poziom 15 Aura Święty Wstrząs podczas noszenia
+20-30% szybsze odzyskiwanie równowagi
+30% zwiększona obrona
+150-220 do obrony
+10 do żywotności
Zwiększenie maximum życia 5%/+50 do życia (Tarcze)
+(x na poziom posatci)58 (zależy od poziomu posatci)
Wszystkie odporności +5-20
15-25% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotów

Występuje w Patchu 1.10 i późniejszych


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:40, 25 Maj 2006 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Tournaments Strona Główna » Diablo 2 + Diablo 2 LoD Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin