![]() |
Przegląd tematu | ![]() |
![]() |
|
Nicole Kidman Blowjob!
http://Nicole-Kidman-Blowjob.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=1021286 |
![]() |
|
Sztylety:
Sztylet Obrażenia: 1k4 Typ obrażeń: kłute Waga: 1 Opóźnienie: 2 Nie może używać: Kapłan Sztylet +1 Obrażenia: 1k4+1 TRAK0: +1 Typ obrażeń: kłute Waga: 1 Opóźnienie: 1 Nie może używać: Kapłan Sztylet do rzucania Obrażenia: 1k4 Typ obrażeń: kłute (pociski) Waga: 0 Opóźnienie: 2 Nie może używać: Kapłan Sztylet Apsela Obrażenia: 1k4 TRAK0: +1 Typ obrażeń: kłute Waga: 1 Opóźnienie: 1 Nie może używać: Kapłan IMG Sztylet Kylee Obrażenia: 1k4 Typ obrażeń: kłute Waga: 1 Opóźnienie: 2 Nie może używać: Kapłan Sztylet +2 Obrażenia: 1k4+2 TRAK0: +2 Typ obrażeń: kłute Waga: 2 Opóźnienie: 0 Nie może używać: Kapłan IMG Sztylet +2 Długi Kieł Obrażenia: 1k6+2 TRAK0: +2 Typ obrażeń: kłute Waga: 2 Opóźnienie: 0 Nie może używać: Kapłan Zguba jabłek Obrażenia: 1k4+1 TRAK0: +1 Typ obrażeń: kłute Waga: 2 Opóźnienie: 1 Nie może używać: Kapłan Sztylet przenikania Obrażenia: 1k4 Typ obrażeń: kłute Specjalne: +15% szans na przeniknięcie ofiary Waga: 1 Opóźnienie: 2 Nie może używać: Kapłan Sztylet maga +2 Obrażenia: 1k4+2 TRAK0: +2 Typ obrażeń: kłute Specjalne: +1 do KP, zapamiętanie 1 dodatkowego czaru z 1, 2 poziomu Waga: 1 Opóźnienie: 2 Może używać: Mag (jedno, dwu i wieloklasowiec) Sztylet maga +4 Obrażenia: 1k4+4 TRAK0: +4 Typ obrażeń: kłute Specjalne: zapamiętanie 1 dodatkowego czaru z 1, 2, 3 poziomu, +3 do rzutów obronnych, +15% do niewrażliwości na magię Waga: 1 Opóźnienie: 2 Może używać: Mag (jedno, dwu i wieloklasowiec) Grzbietokłuj Obrażenia: 1k4+1 TRAK0: +5 Typ obrażeń: kłute Waga: 1 Opóźnienie: 1 Nie może używać: Kapłan Język Salamandry Obrażenia: 1k4+3 TRAK0: +3 Typ obrażeń: kłute Specjalne: +10% do odporności na ogień, +3 do rzutów obronnych przeciw truciznie, 20% szans na zadanie 1k4 obrażeń od ognia, postać, która używa sztyletu jest pod wpływem Niewykrywalności Waga: 1 Opóźnienie: 0 Nie może używać: Kapłan IMG Ognisty sztylet Obrażenia: 1k4 Specjalne: +15% szans na zadanie 1k4 obrażeń od ognia Typ obrażeń: kłute Waga: 1 Opóźnienie: 2 Nie może używać: Kapłan Miecze: Miecz długi Obrażenia: 1k8 Typ obrażeń: sieczne Waga: 4 Opóźnienie: 4 Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan Miecz długi wysokiej jakości Obrażenia: 1k8 TRAK0: +1 Typ obrażeń: sieczne Waga: 4 Opóźnienie: 4 Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan Miecz długi +1 Obrażenia: 1k8+1 TRAK0: +1 Typ obrażeń: sieczne Waga: 4 Opóźnienie: 4 Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan IMG Miecz długi najlepszej jakości +1 Obrażenia: 1k8+1 TRAK0: +2 Typ obrażeń: sieczne Waga: 4 Opóźnienie: 4 Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan Miecz długi +2 Obrażenia: 1k8+2 TRAK0: +2 (+1 obrażeń od zimna) Typ obrażeń: sieczne Waga: 3 Opóźnienie: 3 Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan IMG Kolczasty miecz długi +1 Obrażenia: 1k8+1 TRAK0: +1 Typ obrażeń: sieczne Specjalne: +25% szans na zadanie 2k6 obrażeń kłutych Waga: 4 Opóźnienie: 4 Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan Płomienny miecz długi +2 Obrażenia: 1k8+2 (1k3 obrażeń od ognia) TRAK0: +2 Typ obrażeń: sieczne Specjalne: +10% do odporności na ogień Waga: 4 Opóźnienie: 4 Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan Pałasz Obrażenia: 1k8 Typ obrażeń: sieczne Waga: 4 Opóźnienie: 5 Nie może używać: Mag, Kapłan Miecz półtoraręczny Obrażenia: 2k4 Typ obrażeń: sieczne Waga: 9 Opóźnienie: 7 Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej Miecz półtoraręczny +1 Obrażenia: 2k4+1 Trak0: +1 Typ obrażeń: sieczne Waga: 9 Opóźnienie: 7 Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej Miecz półtoraręczny wysokiej jakości Obrażenia: 2k4 Trak0: +1 Typ obrażeń: sieczne Waga: 10 Opóźnienie: 8 Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej Szeroki miecz Erevaina Obrażenia: 2k4+2 Trak0: +2 Typ obrażeń: sieczne Specjalne: +2 do rzutów obronnych przeciwko różdżkom, +10% do odporności na kwas Waga: 4 Opóźnienie: 5 Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan Blada Sprawiedliwość Obrażenia: 1k8+4 +7 przeciw złym istotom Trak0: +4 +7 przeciw złym istotom Typ obrażeń: sieczne Specjalne: odporność na: Płaszcz strachu, Grozę, Okropne zauroczenie, Symbol beznadziejności Waga: 5 Opóźnienie: 1 Może używać: Paladyn Miecz Kresselacka Obrażenia: 1k10+1 Trak0: +1 Typ obrażeń: sieczne Specjalne: +10% do odporności na chłód Waga: 12 Opóźnienie: 8 Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej Naprawiony miecz Aihonena Obrażenia: 1k8+1 +5 w zasięgu lotu smoka od Lac Dinneshere Trak0: +1 +5 w zasięgu lotu smoka od Lac Dinneshere Typ obrażeń: sieczne Specjalne: +5 punktów życia w zasięgu lotu smoka od Lac Dinneshere, +25% do odporności na ogień, +25% doodporności na chłód Waga: 3 Opóźnienie: 2 Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan Alamion Obrażenia: 1k8+3 +5 przeciw salamandrom Trak0: +3 +5 przeciw salamandrom Typ obrażeń: sieczne Specjalne: +10% do odporności na ogień, -5% do odporności na chłód Waga: 5 Opóźnienie: 2 Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan Miecz półtoraręczny +3: Piec Obrażenia: 2k4+3 Trak0: +3 Typ obrażeń: sieczne Specjalne: 50% szans na zadanie 1k8 obrażeń od ognia, 10% szans na ogłuszenie ofiary Waga: 10 Opóźnienie: 8 Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej Miecz półtoraręczny +3: Obrońca Obrażenia: 2k4+3 Trak0: +3 Typ obrażeń: sieczne Specjalne: +2 do KP, +10% do odporności na obrażenia sieczne, kłute, obuchowe i od pocisków, +1 do rzutów obronnych Waga: 10 Opóźnienie: 8 Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej Miecz półtoraręczny przenikania +1 Obrażenia: 2k4+1 Trak0: +1 Typ obrażeń: sieczne Specjalne: 15% szans na przeniknięcie ofiary Waga: 10 Opóźnienie: 8 Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej Miecz półtoraręczny większego przenikania Obrażenia: 2k4+3 Trak0: +3 Typ obrażeń: sieczne Specjalne: 15% szans na przeniknięcie ofiary Waga: 10 Opóźnienie: 8 Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej Miecz półtoraręczny +2: Dający życie Obrażenia: 2k4+2 Trak0: +2 Typ obrażeń: sieczne Specjalne: 5% szans na odzyskanie 1k10 PŻ Waga: 10 Opóźnienie: 8 Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej Miecz półtoraręczny +2: Pożoga Obrażenia: 2k4+2 Trak0: +2 Typ obrażeń: sieczne Specjalne: 10% szans na uwolnienie Ognistej kuli (5 poziom) Waga: 10 Opóźnienie: 8 Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej Miecz półtoraręczny przenikania +1 Obrażenia: 2k4+1 Trak0: +1 Typ obrażeń: sieczne Specjalne: 15% szans na przeniknięcie ofiary Waga: 10 Opóźnienie: 8 Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej Miecz płomienny półtoraręczny Obrażenia: 2k4+1 Trak0: +1 Typ obrażeń: sieczne Specjalne: 25% szans na zadanie 2k3 obrażeń od ognia Waga: 10 Opóźnienie: 8 Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej Topory: Topór bojowy Obrażenia: 1k8 Typ obrażeń: sieczne Waga: 7 Opóźnienie: 7 Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej IMG Toporek Obrażenia: 1k6+1 Typ obrażeń: kłute (pociski) Waga: 4 Opóźnienie: 4 Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej Samotna droga Obrażenia: 1k10+2 TRAK0: +3 Typ obrażeń: sieczne Specjalne: +1 do Kondycji Waga: 10 Opóźnienie: 6 Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej Ostrze Świętującego Obrażenia: 1k8+4 TRAK0: +4 Typ obrażeń: sieczne Waga: 5 Opóźnienie: 3 Nie może używać: Druid, Mag, Kapłan, Złodziej |